Dnes sme sa rozhodli priblížiť vám prostredníctvom prezentácie publicistický štýl. Tento funkčný jazykový štýl vyniká rozmanitosťou, variabilitou. Naším zámerom je sprostredkovať základné informácie o publicistickom štýle, ale nielen to. Okrem znakov či cieľov publicistického štýlu vám slovom i obrazom objasníme, aká je štruktúra novín, úloha spravodajskej fotografie. Princípy tvorenia novinových titulkov dopĺňame vydarenými i menej vydarenými príkladmi z novinárskej praxe.

Prvú prezentáciu uzatvárame členením útvarov publicistickému štýlu. Prajeme vám veľa úspechov pri štúdiu.

Zaujme ťa: Detektívka ako žáner literatúry: Charakteristika a vývoj

Na volné noze
Audiokniha Na volné noze

Autor: Robert Vlach

Jedinečná publikácia na česko-slovenskej scéne! Žiadny iný text o podnikaní už nepotrebujete.
copywriting
Audiokniha Webcopywriting pro samouky

Autor: Pavel Šenkapoun

Praktický návod, ako s pomocou skvelých textov nakopnúť váš web.
Jak na sítě

Audiokniha Jak na sítě

Autor: Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot

Zaujmi – počúvaj- rozprávaj – vyhdnocuj

Pin It on Pinterest